2016. augusztus 28., vasárnap

отпуск - Szabadság

отпуск - Szabadság

Fandom: Avengers
Páros: Stucky, Clintasha, Thorki, Pepperony, ilyenek
Bucky minden vágya, hogy kiszabadulhasson Oroszországból és szerencsét próbáljon máshol a világban, mígnem megkapja a lehetőséget egy cserediák-program keretében Amerikában, ahol is remek barátokat szerez, köztük vendéglátóját, Steve Rogerst.
Figyelmeztetések: Sooook-sok nemi identitás és szexuális irányultság, köztük trans!Bucky, bi!Pepper, genderqueer!Loki, sok szerepet ezek nem kapnak, kivéve Bucky transzszexualitása

A történet 3. helyezett lett a Coming Out kihíváson, amire készült!


blackwidow: vettem új szemceruzát. lehet, hogy ki kéne próbálnunk a tust, az nem kenődik annyira
winterraccon: szeretem a szemceruzát, könnyebb leszedni
blackwidow: ok. vegyek még vmit vagy mehetek haza? :D
winterraccon: mintha miattam lennél órákig a boltban...
oké, hozz epres szájfényt
blackwidow: lol

~.~.~.~.~

winterraccoon képüzenetet küldött
winterraccoon: szerinted jól áll? nme akarok úgy kinézni, mint akit a kutya sájából rángattak ki
blackwidow: szívi, te mindig jól nézel ki! dugnék veled, ha nem lenne pasim és buknál a csajokra
winterraccoon: dugtunk, Tasha. biszex vagyok és egy nicknév meg pár alkalomnyi videószex nem jelenti, hogy ez a hawkeye csávó a pasid. amúgy is creepy neve van
blackwidow: nyald ki, hisztikirálynő
winterraccoon: :P
blackwidow: -.-"
hogy áll a kérvényed a programba?
winterraccoon: arra kell a kép
blackwidow: akkor léccike ne nézz ilyen szexin, mert nem egyetemre küldenek, hanem eladnak kurvának
winterraccoon: haha

~.~.~.~.~

winterraccoon: akármi programod van, töröld. ma ünnepelünk!
blackwidow: mivan szívi, terhes vagy?
winterraccoon: nyald ki, picsa. felvettek a programba, szeptemberben utazom Amerikába! <3 <3 <3
blackwidow: büszke rád a fagyos szívem, gyermekem! ma este addig itatlak, amíg azt is elfelejted, csaj vagy-e vagy pasi!
winterraccoon: ...
még józanon se vagyok vele mindg tisztában, kösz
blackwidow: ...basszameg
bocs nyuszi, veszek pár üveg piát hazafelé, oké?
winterraccoon: hagyjad, járjunk inkább bárokat, most drágán lerészegedni van kedvem
blackwidow: hú, akkor csípd ki magad, nyuszifül ;)

~.~.~.~.~

winterraccoon: már czak egy hetet kell lehúznom ebben a rohadt pöcegödörben. miért nme megetke el előlb?
...
érted
blackwidow: Buck? mi történt?
Látta 21.30
kérlek, válaszolj. megint megvertek?
Látta 21.32
...istenem. hamarosan kijutsz innen, addig a szekrényemben megtalálod a dugi-vodkámat. ünnepelni akartam vele, de itt meg nyugodtan


~.~.~.~.~

blackwidow: írj, amint leszálltál! nem tudsz átverni, tuti minden szaros reptéren van wi-fi. tudni akarom, oké vagy-e, csajszi

~.~.~.~.~

winterbitch: xdhfsSAHHNJDfdpklwfsd
blackwidow: wow Buck, részeg vagy, vagy elejtetted a telód?
winterbitch: mwintfgettó. vighrgákozsorű fan fwekjenen
winterbitch fényképes üzenetet küldött
blackwidow: látom, megtaláltad a helyed ;) írj, ha kell támogatás másnaposan
winterbitch: kfösz Mat. Zsereslek

~.~.~.~.~

captainmerica hozzáadta az Avengers csoporthoz: winterbitch
godofmischief: *füttyent* bevállalós név, ki vagy, újonc?
sonofodin éppen ír
godofmischief: ne próbálkozz, úgyse jön össze, Thor
winterbitch: hali mindenki
kicsit még másnapos vagyok, bocsi
captainmerica: Mindenki, ő itt Bucky, nálam lakik a cserediák-program alatt, remélem nem baj, hogy bevettem.
iamironman: haver, irigyelm, hogy másnaposan tudsz egyáltalán írni, nem hogy helyesen!
winterbitch: Oroszországból jöttem, vodkán nőttem fel
iamironman: baszki, és van még májad?
sonofodin: Üdv a csoportban, pajtás!
godofmischief: gratulálok Thor, tíz perc alatt összehoztál egy értelmes mondatot!
falconbabe: húha, drámát szimatolok. megint picsultok?
captainmerica: Sam, cenzúra!
falconbabe: bocs, pi*ultok?
godofmischief: közöd?
captainmerica: Oké, mindenkinek illene bemutatkoznia.
Engem már ismer.
iamironman: oké, Tony Stark, milliárdos, cégörökös, playboy, emberbarátnak mondom magam, hogy ne utáljanak ennél is jobban, biszex, életem értelme a gépek és Pepper Potts
pepper: Pepper Potts, jogot tanulok, bi. Ha Tony idegesít vagy jogi kérdésed akad Amerikával kapcsolatban, keress meg nyugodtan :)
sonofodin: Thor Odinson, rögbizek, a szívem örökké Lokié.
godofmischief: Loki Laufeyson, mindenszexuális, genderqueer, néha nem vagyok benne biztos, hogy jó ötlet szeretni Thort. ne hallgass a pletykára, valójában nem a testvérem, örökbefogadtak. és Tony az exem, de az egy régi ügy.
iamironman: akkor mi a fenének hozof fel?
godofmischief: csak hogy tudjon róla, nem kell úgy magadra venned
iamironman: kavarod itt a szart, drámakirálylány
iamironman elhagyta a beszélgetést
falconbabe: ssssz~ forró a levegő! am én Sam Wilson vagyok, hetero, de mindenben támogatom ferde barátaimat
scarletwitch: szia, Wanda Maximoff, aszexuális, cisgender. Európából jöttem én meg a testvérem is, szóval ha el vagy veszve kicsit, csak írj rám nyugodtan, ismerem az érzést
quicksilver: szeva, Peter Maximoff, Wanda tesója, abszolút meleg (talán pán), szeretek lány ruhákba bújni, de nem vagyok transz vagy genderqueer. tisztázzuk, hogy a nevem nem azért quick, mert gyorsan elsülök, hanem azért, mert futok
godofmischief: hű Silvie, ezt nem hagyhattad volna ki az életünkből
scarletwitch: pofa be, Hercegnő, vagy megkérem Steve-t, hogy megint bannoljon téged. és beszéljen már valaki Tony-val, hogy lépjen vissza.
rólad mit kell tudni, Bucky?
winterbitch: a nevem James Buchanan Barnes, de általában mindenki Bucky-nak hív. Moszkvából vagyok cserediák-programon fél évre, azt hiszem, bi. Oroszország nem a legjobb hely a magamfajtának, hogy felfedezze önmagát
scarletwitch: hé, mi mindenben támogatunk, nem vagy egyedül
falconbabe: biza! am hogyhogy ennyire macsi neved van, ha Moszkvából szalajtottak?
winterbitch: amerikai származású vagyok, kicsi voltam, amikor a szüleim szerencsét akartak próbálni és kalandokat keresni, úgyhogy kiköltöztünk Oroszországba és ott nőttem fel. kicsi jobb az oroszom, mint az angolom, de igyekszem, hogy ne legyen akcentusom
captainmerica: Szerintem semmi baj nincs az akcentusoddal, nagyon édes.
...óh. Felejtsétek el.

~.~.~.~.~

winterbitch: Nat, itt vagy? bocs, hogy eddig nem jelentkeztem, de tegnap elvittek egy ilyen üdv itt buliba és a srác, akinél lakom, egy álom
kedves, és olyan igazi amerikai, tudod, szőke szem, meg kék haj
...basszameg. érted, kék szem, meg szőke haj, és tök kedves
Steve-nek hívják. hazatámogatott a buli után és asszem mondtam neki egy csomó faszságot, de ő csak mosolygott, aztán ágyba dugott
melegjogi aktivista, Nat! ilyet itt lehet!
blackwidow: wow, jól hangzik, cica. mesélj még a srácról, dugtatok is, miután ágyba dugott vagy elaludtál, mint a csecsemők? :P
winterbitch: jesszus Nat, nem akarom letámadni, mégis csak nála lakom. de annyira jó itt! egyik barátját sem érdekli a szexualitásom, pedig csak azt mondtam nekik, bi vagyok, de van köztük egy genderqueer, sosem találkoztam még igazi genderqueerrel! talán tudna nekem segíteni
blackwidow: figyelj szívi, szerintem nézz utána, hogyan tudsz hosszabb távra vízumot igényelni. végül is, amerikai vagy, vagy mi. szabadulj ki innen
winterbitch: köszi Nat, jó barát vagy. meggondolom
blackwidow: cuppantás a többieknek! és mondd meg nekik, ha megbántják a kedvenc csajomat, eltöröm a csontjaikat egy vascsővel

~.~.~.~.~

godofmischief: szia ;) nem akartam így mindenki előtt felhozni a témát, de ha akarsz, eljöhetsz velem vásárolni valamikor
nem tudom, mennyire vállalod fel
winterbitch: hali
mit vállalok fel? mi?
godofmischief: óh, nem tudtam, hogy ennyire szekrényben vagy, ne haragudj
senkinek nem mondtad még, hogy transznemű vagy?
bennem megbízhatsz, sok hozzád hasonlót ismerek, megérzem a magunkfajtát
Bucky? valami rosszat mondtam?

~.~.~.~.~

winterbitch: szia Steve
figyelj, szeretnék beszélni veled valamiről
elég kínso
captainmerica: Bucky! Bármikor :) Még van egy órám, de aztán megyek haza, te már végeztél mára?
winterbitch: végeztem, de most kell megírnom neked
nem tudom, látni akarom-e az arcod, amikor elmondom
captainmerica: Nézd, ha arról a csókról van szó, nekem teljesen rendben.
winterbitch éppen ír
captainmerica: Nem haragszom, igazából kedvellek is, éppen azon gondolkoztam, hogy elhívnálak valahova. Persze, ha te nem úgy gondoltad, megértem.
winterbitch: transzszexuális vagyok
mi? várj, tetszem neked?
basszameg. nem kellett volna elmondanom
captainmerica: Nem-nem, semmi baj! Bucky, engem nem érdekel, milyen neműnek érzed magad, kedvellek.

Ooops, úgy látszik, winterbitch jelenleg nem elérhető. Üzenetedet továbbítjuk, amint elérhető lesz

captainmerica: Kérlek, ne csinálj ostobaságot, nézz fel és megbeszéljük, amint hazaértem!

~.~.~.~.~

winterbitch: ne haragudj, hogy eltűntem, nem tudtam, mit mondjak. ráérnél most?
godofmischief: mindig van időm egy bajba jutott, csinos lányra ;)

~.~.~.~.~

captainmerica hozzáadta az Avengers csoporthoz: iamironman
iamironman: kösz, haver. szevasztok srácok! bocs a drámáért, ittam rá egyet és elmúlt
captainmerica: Jó újra itt látni, Tony. Figyeljetek, nem hallott valaki Bucky-ról? Aggódom érte, beszélgettünk, aztán nem találtam itthon és nem elérhető.
iamironman: én nem hallottam róla, de Thor sírt nekem épp az előbb, hogy unatkozik, mert Loki nem ér rá és baszik visszaírni neki, nem lehet, hogy van összefüggés?
godofmischief: wow Sherlock, gratula *taps* ne aggódj Kapitány, csak elvittem a fiúdat vásárolni, úgy láttam, szüksége van néhány új cuccra, itt nincsenek olyan hideg telek, mint Moszkvában. tessék, bizonyíték
godofmischief fényképes üzenetet küldött
scarletwitch: Starbucks, milyen eredeti
quicksilver: héééé, akkor tényleg titeket láttalak! tök jól állt az a cucc Buck, hé Loki, add át neki, ha beszéltek, el ne vesszen a bókom!!!!
am nem tudtam, hogy te is közénk tartozol, de gratula
winterbitch: találtam wi-fit. kik közé tartozom?
ne haragudj Steve, szólnom kellett volna, nem akartam, hogy aggódj
quicksilver éppen ír

godofmischief bannolta a csoportból: quicksilver

~.~.~.~.~

winterbitch: NAT, TUDJÁK
blackwidow: oké szívi, először is, caps lock ki. másodszor, mit tudnak?
winterbitch: elmondtam nekik, hogy transz vagyok. annyira jól fogadták! támogattak, Lokival (ő a genderqueer) elmentünk vásárolni és vettünk néhány ruhát, én ezeket Moszkvában soha nem hordhatnánk, de ma este elmegyünk egy klubba és felvehetem őket!
blackwidow: szuper :) és mi van a fiúddal?
winterbitch: milyen fiúmmal?
blackwidow: uhh, ennyire be voltál állva? küldtél egy képet, elég elmosódott, de jó a srác, smároltok rajta
egyéjszakás volt?
blackwidow képüzenetet küldött
winterbitch: jézusom, ez Steve! ez nem én voltam, valaki biztos ellopta a telefonom, meséltem nekik rólad, valamelyikük elküldhette a képet
amúgy jól vagyunk. ő is tudja
támogat
blackwidow: szupi :)
winterbitch: na és te meg a pasid?
blackwidow: wow, mégis csak pasinak nevezzük a pár alkalom videószexet?
winterbitch: nyald ki, picsa
blackwidow: :P
am jól. taliztunk, Clintnek hívják, szexeltünk (nyugi, kihagytuk a te ágyad, de kb a lakás minden más pontján csináltuk) aztán elvitt vacsizni, iszonyúan berúgtunk, szexeltünk még és most itt alszik mellettem
blackwidow képüzenetet küldött
blackwidow: cuki, nem?
winterbitch: mázlist picsa vagy, Tasha
mázlista

~.~.~.~.~

winterbitch: utána tudnál nézni, hogyan maradhatnék Amerikában úgy, hogy ne kelljen visszamennem? amerikai felmenőim vannak, úgy csak nem olyan nehéz
pepper: utánakeresek, de lehet, hogy vissza kell majd jönnöd, nem maradt sok időd a vízumból itt
winterbitch: nem akarok visszamenni oda, Pep. megölnek
pepper: tudom
megteszek mindent

~.~.~.~.~

blackwidow: várlak a reptéren cica, felismerlek még? :P
winterbitch: nyald ki, picsa. nem változtam semmit
winterbitch képüzenetet küldött
blackwidow: wow, ezt nevezed te semminek, szépfiú? ragyogsz, kisanyám! ez a pasi jót tett neked
mikor mész vissza?
winterbitch: nem tudom, amint lehet. Pepper dolgozik a vízumon, remélem nem kell sokáig rohadnom itt újra
jöhetnél velem
blackwidow: én boldog vagyok, szívem. hetero vagyok, a pasim jól keres, én is elélek a saját kis pénzemből
azt akarom, hogy te megmenekülj innen
óh és Buck
összeköltözöm vele
winterbitch: óh
...
ne haragudj, örülök, csak... hagyjuk
örülök :)
blackwidow: ne picsulj szívi, mi a gáz?

Ooops, úgy látszik, winterbitch jelenleg nem elérhető. Üzenetedet továbbítjuk, amint elérhető lesz


~.~.~.~.~

winterbitch: hiányzol, Steve. tudom, megígértem, hogy webkamerázunk majd, de nem akarom, hogy lásd az arcom, mert elég csúnya rajta a monokli
captainmerica: Istenem Bucky, mi történt?
winterbitch: :)
nem fontos, Oroszországban megesik, ha kiszagolják, hogy az ember más. erős vagyok, visszaütök
captainmerica: Pepper dolgozik a vízumon, rákérdezek, hogy halad vele, hogy minél hamarabb visszajöhess. Megkértem Tony-t, hogy írasson az apjával ajánlólevelet neked, hogy átvegyenek az egyetemre, minden rendben lesz.
Csak tarts ki.
winterbitch: szeretlek, Steve. köszönöm, hogy megmutattad, ki vagyok és előjöhettem végre az eltorlaszolt, bedeszkázott szekrényemből
captainmerica: Én is szeretlek, Buck. Hamarosan újra együtt leszünk.

~.~.~.~.~

winterbitch: Tasha, nem bírom tovább. nem fogok elbújni többé, szabad leszek

~.~.~.~.~

blackwidow: szia, bocsi, hogy így ismeretlenül bejelöltelek, Natasha vagyok, Bucky barátja
captainmerica: Szia! Istenem, annyira örülök, hogy rám írtál! Nem írt napok óta, mi történt? Megint verekedett?
blackwidow: sajnálom, hogy így kell megtudnod, de Bucky valószínűsíthetően tegnap este meghalt. ma próbáltam hívni, de nem vette fel, úgyhogy elmentem lakására. az ajtót betörve találtam, őt a földön, vérbe fagyva. valószínűleg fejbe vágták valamivel, ezt mondták a rendőrök, miután kiérkeztek
sajnálom. szombaton lesz a temetés, nincs sok pénzem, szóval nem lesz nagy cucc, de elküldöm a címet, gyere el, ha akarsz

~.~.~.~.~

captainmerica: szia Pep. hagyd a vízumot, nem lesz rá szükség

6 megjegyzés:

  1. Az elején nagyon nevettem, annyira drága volt az egész, nagyon tetszett. És mi az a szó, h picsulni?? :D sosem hallottam még, de nagyon tetszett :DDD
    Aztán kellemesen csordogált le az egész történet, kezdtem örülni, csak azért, hogy a végén kitépd a szívem. Ez egy érzelmi hullámvasút. Egyszerűen imádtam, méltón megérdemli a helyezést. Gratulálok hozzá! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Ne haragudj a jóóóó késői válaszért, de nagyon örülök, hogy így tetszett! Őszinte leszek, most épp ez a kedvenc ficem és nagyon örülök, hogy másik is így vannak vele <3

      Törlés
  2. Tudom, hogy már írtam véleményt, but oh well, what you gonna do 'bout it?

    Szóval átfutottam megint, és újraolvasva sokkal jobb volt. (Azért csak most írok, mert leálltam bőgni rajta. Nem szeretlek.) Máshogy értékeltem meg, hogy tudtam, mi lesz a végkimenetel, jobban odafigyeltem arra, amiről tudtam, hogy a befejezés befolyásolja, és öh.
    Tehát az alapötlet az magában véve is nagyon ott volt, mert életem az LGBTQIA közösség (és büszkén vagyok benne). Szóval hogy mindenki képviselt valamit, és mennyire ment a karakterükhöz! Köszönöm-köszönöm, hogy nem csak azért tetted bele, hogy "há' de legyenek má' benne buzik, höh", hanem ez adott értelmet a történetnek, mert enélkül igazából nem is lett volna sztori. (És hogy tényleg karakterhűek voltak, és nem a szex volt a lényeg, hanem az elfogadás és a lassú ismerkedés és az- oh a szívem.)
    Az összes megjelent szereplő hozzáadott a sztorihoz, Natashát pedig annyira megszerettem ismét, hogy az hdbcajdhbcj.

    Ami a stílusát illeti: már elmondtam egyszer, hogy mennyire jól működött ennél a chat, de most elmondom megint, mert holy shit. Igen, voltak kiaknázatlan lehetőségek, igen, lehetett volna még jobb, de mégis azt mondom, hogy ez így tökéletes. Rövid, tömör, de kifejező a nyelvezettel és az összes megszólalással, a szereplők személyiségeivel a szavaikban. Hogy csak egy-egy félmondatból jöttünk rá, mennyi idő telt el, mi történt közben, mi az előzmény - mert akármennyire is volt róla szó, mégis az olvasó fantáziájára bíztad. És ezt is szeretném megköszönni, mert annyira gyönyörű dolog a képzelet, ha csak egy kis löketet ad neki az ember. Én bekönnyeztem a végén először, másodszor, pedig ami igazán szomorú volt, az csak pár mondatig tartott, de a gondolataim... azok voltak súlyosak, mert előtte felépítetted azt, hogy el kelljen mindent képzelni, a végére pedig akaratlanul magam előtt láttam.
    Másik dolog a végéhez: köszönöm, hogy nem volt ömlengés. Hogy nem volt szócséplés, hanem csak azt képzeltem, hogy mindenki leteszi a telefonját és azon kívül ereszti ki a visszafojtott kiáltást.
    Hiába kérdezted: "legyek szemét a végén?", mire én azt mondtam: "igen", mégis szíven ütött a lezárás. Másodszor is, pedig akkor már tudtam.
    És még egyszer: köszönöm, hogy Steve utolsó mondata kisbetűvel volt. Mert ez egy olyan apróság, amit valaki talán észre sem vesz, és én is átsiklottam volna fölötte, ha nem pillantok rá még egyszer. Mert ennél jobban és kifejezőbben nem lehetett volna kimutatni a megtörését.

    Köszönöm, hogy olvashattam (sok mindent köszönök, pedig nem is nekem írtad, lol), és nagyon remélem, hogy lesz még ilyen lélekfacsaró tőled.
    Csak még a többidet is el kell olvasnom.
    Meg majd nekem is írnom.
    Oh well.

    <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hadd egyelek meg, te drága, túlcukrozott, édesnél is édesebb cukiság, hát hogy lehetsz ennyire csodás? <3 Köszönöm szépen ezeket a szavakat, nagyon szeretlek!

      Törlés
  3. MIÉRT CSINÁLTAD EZT VELEM?!!!
    *cCApS LoCk KI*
    Annyit nevettem az elején, olyan kis édesek voltak. AZTÁN BUMM! *ismétlem, caps lock ki* Összetörted a szívem.
    *elvonulok egy sarokba sírni*
    Köszönöm, hogy olvashattam!
    Xoxo.Bri.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát te egy karácsonyi csoda vagy, esküszöm <3 Nagyon örülök, hogy így tetszett és én köszönöm a kommentet!

      Törlés