2015. március 12., csütörtök

Díjat kaptam!

Díjat kaptam!

Ez aaaannyira cuki
Drága GwenPage volt olyan cuki, hogy megdobott egy díjjal, nincs szülinapom, de valahogy úgy érzem magam, mint Tom fentebb :3




Gondolom él a szokásos 11 dolog magamról (ha nem, akkor is megtudjátok, höh):
1. Ott leszek Tavaszi conon, ha jön valaki, sikítson és remélem most meg is találom, nem úgy, mint legutóbb.
2. Baromira el vagyok maradva a cosplayemmel, de most nagyon nekiálltam és tök jó dolgokat lehet csinálni dekorgumiból. Sose gondoltam, hogy ilyeneket fogok alkotgatni.
3. Egyszer lesz egy Loki cosplayem is. Egyszer. Gwencsi rá a tanú, mert ő lesz a Tonym.
4. El fogom árasztani frostiron képekkel a világmindenséget, ha ez végre összejön.
5. K é p t e l e n vagyok a társasági életre. Mármint úgy tényleg, így maximum négy ember társaságában remekül elvagyok, de ha nagyobb tömegbe kerülök, totál el vagyok veszve.
6. Van egy csomó parókám. Ez amúgy nem érdekes, de én imádom őket hordani és tapogatni. Lassan puhábbak, mint az agyonszőkített hajam...
7. Szintén totál képtelen vagyok bármit rövid idő alatt megírni. Vagy éppen bármit rövid idő alatt megcsinálni.
8. Nekivágtam az egészséges étrendnek, hogy ha már futni utálok, legalább amíg találok egy jó sportot, se hízzak tovább. BAROMIRA hiányzik a kakaós csiga, meg a croissant, meg a sajtos pogácsa.
9. Minél hamarabb akarok találni valami sportot, hogy szinten tartsam magam, miközben eszek olyat is, amit szeretnék. (PÉKSÜTI, hiányzol)
10. Egyébiránt Adam Lambert cosplayest keresek fotókra. Valaki? Valaki? Légyszi?
11. Imádom a hullámvasutakat és az egyéb adrenalinbombákat és szeretnék hegyet mászni.

És akkor most a kérdések:
~ Írd le az első négy szót, ami eszedbe jut a gyermekkorodról!
Fagyi, nyaralás, nyár, bicikli

~ Szereted a klasszikus zenét? Van kedvenc zeneszerződ/műved?
Szeretem, de inkább rockkal/metállal keverve szoktam hallgatni, illetve a dupstepet szinte csak klasszikus zenével keverve viselem el (úgy viszont imádom). Vivaldit nagyon szeretem, sokszor szoktam rá írni, kedvenc művem nemigen van.

~ A hét főbűn közül melyikben érzed magad leginkább vétkesnek?
Mondanám, hogy lustaság, de az tulajdonképpen nem főbűn, a "jóra való restség", ahogy meg szokták fogalmazni, pedig egyáltalán nem jellemző rám, úgyhogy egyértelműen a torkosság. Imádok enni.

~ Ha ékszer lennél, milyen lennél? Bőr, fém, gyöngy? Drága vagy egyszerű, esetleg ékkövekkel kirakott?
Tuti, hogy valami fehér gyémántokkal ízlésesen rakott ezüst nyaklánc. Imádom a hivalkodó dolgokat és nem tudom szerény ékszerként elképzelni magam.

~ Bosszant téged, ha valaki nagyon elégedett magával, és ennek hangot is ad? (Nem a magamutogató majmokra gondolok, hanem annak, aki feltűnően ki van békülve magával.) Vagy jobb szereted, ha valaki (ál?)szerény, és megtartja magának a büszkeségét?
Csak az olyan emberek bosszantanak, akik a semmire vannak fel magukkal és akik túlharsogják az érdemeiket, egyébiránt miért kéne bosszantania, ha valaki elégedett magával? Inkább örülök neki, hogy van aki képes megbékélni magával, ha már én nem tudok (bár dolgozom rajta). Talán meg is kérdezném tőle, hogy csinálta.

~ Mi jut eszedbe a következő szavakról/kifejezésekről: sár, karikás szemek, légszomj? Lehet akár egy gondolat, zene, kép, idézet, bármi.
Loki. És fanfic, úgyhogy légyszíves, ne birizgáld a fantáziámat.

~ Linkelj/illessz be egy képet egy általad gyönyörűnek/jóképűnek tartott nőről és férfiról!
A jóképű férfi Jared Leto, mert a SZEMEI és imádtam a vörös hajas korszakát ésésésésés:

A gyönyörű nő pedig Meryl Streep, jó fél óráig gondolkoztam rajta, mert annyira kivan az agyam, hogy senki nem jutott eszembe. Bezzeg jóképű pasi a kelleténél több is, heh:
Számomra gyönyörű és ráadásul hihetetlen kiállása van, a filmszerepeit pedig imádom

~ Folytatom a hagyományt a "szerinted hogy nézne ki?" kérdésekkel, tehát: szerinted milyen külseje lenne a Mámornak, ha ember lenne?
Ködös kék tekintetű, borzas, szőke, fenékig érő hajú, gyönyörű fiatal férfi. Ruha nélkül, de ez már részletkérdés.

~ Mennyire hoz zavarba/botránkoztat meg, ha egy írásban/filmben nyíltan ábrázolásra kerül a szexualitás?
Szerintem slasherként/yaoistaként nem meglepő, hogy szoktam a szexről olvasni, sőt, kifejezetten szeretem az igényes pwp-ket. Filmekben sem zavar, nagyon tudom értékelni a művészi megjelenését is, ha úgy van ábrázolva, de a naturalistább verziót sem vetem meg.

~ Férfiak vagy Nők? Többre tartod az egyik nemet a másiknál, vagy mindkét nem csodálatos? (senkit nem verünk meg a válaszáért)
Személyiségfüggő. Ismerek csodálatos nőt, ismerek remek férfit, de ismerek smucig, szemét nőket és férfiakat egyaránt. Szerintem minden nemnek vannak hibái és szépségei, de őszintén szólva jobban érzem magam fiús lányok/fiúk körében, mint lányos lányokéban, nincs velük túl sok közös témám. Az viszont biztos, hogy lánnyal nem járnék soha, mert én is elég hisztis picsa vagyok magamnak, nem kell még egy, akit meg elviselnék magam mellett, inkább legyen sokáig a barátom, mint kevés ideig a párom.

~ Mekkora jelentőséget tulajdonítasz az álmaidnak (ha szoktál emlékezni rájuk)?
Mostanában szinte csak rémálmaim vannak, úgyhogy nem szeretném, ha túl sok jelentőségük lenne, heh. Annyit tudok, hogy akkor szaporodnak meg a rémálmaim, ha stresszelek valamin, de szerintem mindenkinek. Nem igazán szoktam belemenni ilyen álomfejtős dolgokba, inkább csak élvezem a jó álmaim emlékét. Abban viszont biztos vagyok, hogy valamit csak jelent, hogy sokszor vagyok férfi álmomban. Legalább azt, hogy egyszer szívesen kipróbálnám, milyen egy napig a másik nem tagjának lenni. Egyébként szerencsére-nem szerencsére, elég gyakran emlékszem az álmaimra és a jókat imádom.

Gyökér vagyok kérdezésben, úgyhogy nálam elakad a sor, de köszönöm szépen a díjat Gwen drága, feldobtad a napom <3

2 megjegyzés:

  1. Nyahh, a válaszaid *-* Igen, én vagyok a tanú rá, bár nem tudom, hogy fogsz rávenni, hogy beöltözve emberek közé menjek. :D Elméletben gyönyörű a kép, de magamat ismerve---
    Oh, Jared és Meryl *-*
    Én is oltári gyakran álmodom, hogy pasi vagyok, pacsi. ♥

    VálaszTörlés
  2. Jáj, hát erre nem válaszoltam! Nagyon egyszerű lesz szívem, teljesen karakterhűen addig hisztizek, amíg meg nem unod és el nem jössz velem :3 <3 (Amúgy is, nagyon menő Tony leszel, higgy nekem!)
    Pacsi-pacsi, ráadásul az a vicc, hogy már meg se lepődök rajta, csak így végignézek magamon álmomban és így jé, már megint pasi vagyok, király, vágjunk neki a napnak xD

    VálaszTörlés