2014. július 9., szerda

Mert kell valami

Nah, sziasztok drágák!

Előző hetemet lefoglalta a tábor, ezt meg a con előkészületei (meg egyéb dolgok, mint emberutálat, némi szocializálódás és hasonlók), szóval mivel előző héten se volt semmi, ezen a héten meg nem tudom, lesz-e, gondoltam, írok valamit. Nem szeretek amúgy a saját életemről szövegelni, meg ez a blog nem is arra való, de ha már a ficek egyelőre kimerülnek ötletek és megkezdett fél oldalak tömkelegében, amikre baromira nem vagyok büszke és kitörlöm minden. egyes. betűjét, szóval így nem tudom, mikor lesz legközelebb. De lesz, valamikor, mert van leírva is, meg a fejemben is mindenféle. Nah, némi rendszerezettséget:



Ha már nincs fic, legyen rajz
Mivel animés fanartok, legtöbbjét valószínűleg nem ismeritek, de csodálni őket és a technikámat kritizálni szabad és már annyira nincs ötletem, hogy mit rakjak ki, hogy kiteszem ezeket. (Miért vagyok mostanában ennyire szerencsétlen? Kap egy muffint, aki megmondja)

Az első egy ceruzával rajzolt, majd géppel színezett leányzó, nevezetesen Bernkastel, az Umineko no naku koro ni-ből, ami amúgy egy hihetetlen logikai csavarokkal megáldott anime, személyes kedvencem:
Na, rá büszke vagyok

Második a Katekyou Hitman Reborn-ból Belphegor, ő régebbi, teljesen alap nélkül készült, paint tool saiban:
Meg is látszik rajta, na mindegy, azért szeretem
A harmadik végre nektek is ismerős, mert Gwennél már láthattátok, ő biza Tyr, életem szerelme, az ő csodálatos Holdningsendringjéből (még mindig nem hevertem ki, hogy megölted, te rohadék). Egyébként egy Jared Leto fénykép volt az alap:
Na jó, rá is büszke vagyok. Az első reálom, hé
Még egyébként készül pár, az egyik egy LestatxLouis (Interjú a vámpírral), ami a róluk szóló egyperceshez lesz, szóval azt majd ott láthatjátok, meg hát nem fogom tudni megállni, hogy Tyrről nem készítsek további képeket, szóval rá is lehet majd számítani a későbbiekben.

Ha már con
Sikítson rám, aki jön conra, hadd ölelgessem majd meg! <3 Ha már a tali nekem kérdéses, mert a családom elég hektikusan szervezi az ilyesmit, lehet hogy tudok menni, lehet hogy nem, de aki jön conra, azt mindenképp szeretném letámadni, legalább csak pár percre! Részemről Gunji leszek, tudom, senki sem ismeri, szóval kép:
Igen, pszichopata. Milyen meglepő
Előrebocsájtva
Na és akkor így mindezek után pár szót a ficekről. Műhelyben és fejben van szám szerint tizenkilenc, hogy ebből mennyi és mikorra fog elkészülni, valószínűleg nagyon sok nagyon sokára, főleg hogy ebből nem egy több fejezetes. Igen, jönnek majd azok is, ha megemberelem magam. Előreláthatólag egy fluff Stony már aktívan készül a műhelyben, valamint két angst Frostiron (az egyikért mindenki utálni fog, legalábbis remélem, ha jó lesz), mert ez után az előző fluff után kell az angst, hogy helyreálljon az élet. Egy újabb furcsa párosítás Lokival egy egyperces erejéig, talán egy SiriusxRemus is, amint sikerül őket kivakarnom a kuka mellé hajított, nyolcezerszer átjavított, összegyűrt papírhalmaz-állapotból. Illetve mint feljebb említettem, LestatxLouis, meg ha már vámpírok, talán felbukkan egy True Blood fic is, de ahhoz még végig kell rágnom magam hat évadon, szóval az nem most lesz.

Ui.: Tudom, az egésznek tök olyan hangulata van, mintha épp haldokolnék, mostanság a hangulatom éppen amúgy is haldoklik, ne haragudjatok érte. Lesz ez még így se!

7 megjegyzés:

  1. Sziasziaszia.
    Tudod én vagyok az, aki randomfangirlködni szokott a magán bejegyzéseid alatt. Nice to meet you too.
    Először is, Belphy. : D Jesszus, csak hogy tudd, a tizenegy éves énem most áhítatosan visítozik így a monitor mögött, mert KHR és KHR és asdfghjkl. Nem tudom, meséltem-e már, de engem tökre az az anim indított el a ficírás és nem utolsó sorban a shippelés útján, valamint ebben a fandomban íródott ficeken tanultam meg angolul konkrétan, szóval. Most miért is teregetem ki az életem.
    Másodszor, és még mindig az őrültfangirl-territóriumban vagyunk, úristen Vámpírkrónikák és Lestat és Louis és Lestat és Louis. * katatón kómába esik * Nekem jöhet, természetesen, bár inkább a Kárhozottak Királynője óta Armand-t és Danielt shippelem, de komolyan, abszolút jöhet bármi, ami Vámpírkrónikák.
    Harmadszor én leszek Conon minden bizonnyal; jó lenne találkozni. És részemről igenis láttam a Togainu no Chit, szóval maradjunk annyiban, hogy részemről ezzel diszkréten megsértődtem, örihari satöbbi.
    Na sok jókedvet és ihletet te lány, és remélem, fogunk tudni koccanni. Koccanni, haha ezt a szót. <3
    Szeretettel, a zaklatód.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia szívemszottya!
      Jesszus valaki ismeri a KHR-t *-* Belphy belőle így az első kitalált szerelmem, ezt így halálkomolyan, mert mindig bele vagyok zúgva a pszichopatákba. Mukuro meg csak azért nem, mert neki Byakuran és Byakuran és pont és etalon yaoi páros, mert CSAK. *nagy levegőket vesz, hogy visszatartsa a kitörni készülő fangirlt*
      Lestat és Louis történetét lényegében már csak a fanart készülése tartja vissza, de igyekszem vele és amint kész, felpakolom és ha már nincs Cherik, lesz mit olvasnod nálam, nem csak a magánéletemhez kommentelhetsz <3
      Na, majd ezt a conos koccanást megtárgyaljuk akkor, szerintem elég feltűnő leszek, mert erősen kétlem, hogy lesz majd másik Gunji. Majd Lestatékkal kiengesztellek :3

      Törlés
    2. Oké, nem szeretek kommentben trécselős partit tartani, de ezt most muszáj valahogy lereagálnom.
      Te, te te te szívemszottya te is.
      "Jesszus valaki ismeri a KHR-t *-*" Amúgy hát hallod, Belphy nekem is nagy szerelmem volt, mikor még képes voltam szeretni (<3), bár nem az első, mert már ovis koromban is jobbára csak animesorozatokon szocializálódtam, de az más téma. Mindenesetre a KHR nekem a mai napig itt van holt szívemben és csak az említésére asdfghjk. A manga utólagos hülyeségei ellenére, jaj, miért kellett nekem az első sorból végigkövetnem, ahogy tönkremegy. és. és
      * intense emotional breakdown is intense *
      * caps lock on *
      úristen úristen úristen úristen úristen
      mukuro és byakuran mukuro byakuran byakumuku 10069 mukuro byakuran úristen úristen úristen azok a buzik na azok azok ketten az az az az
      * caps lock off *
      lehet, hogy kicsit csak az első páros az a két vernivaló szociopata buzeráns, akiket shippeltem. egy kicsit lehet, hogy igen. : 3 elnézést a kitörésért, de hát "etalon yaoi páros" : |
      Ennyire ne legyünk már lelki társak, így unalmas kezd lenni. : D
      Amúgy most emiatt a lestatlouis [amúgy vágod hogy nincsen shipnevük] miatt úgy izé, elővettem a régi vámpírkrónikák-könyveimet, csak hogy tudd.
      És oké, kiengesztelhetsz, addig örihari van, hogy tudjad. Te mocsok.

      Törlés
  2. úristen, Tatsu megjött a gyönyörűségeivel!
    Nem aggódom, mert úgysem fogsz kinyúlni mert én felrugdoslak, szépen összerendezed ezt a sok ötletet és elárasztasz minket csodákkal és nyalánkságokkal, okés? Okés.
    Minden rajzod eszméletlen, Tyrt pedig szánom bánom, télleg :D ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hiszek neked, hogy bánod >-> De szadista dög >->
      Köszönöm drága, a felrugdosást, az elmúlt napokban nagyon jól esett, én meg nézd meg, még válaszolni se vagyok képes. Na. Szeretlek és köszönök mindent! <3

      Törlés
  3. GUNJI én ismerem imádom lávolom jár a muffin? *-* Régebben néztem a Togainu...-t, bár nem vagyok akkoranagy anime rajongó, de ezt láttam és tetszett.
    Aaa, én nem tudok digitálisan színezni shit, olyan béna vagyok benne, hogy az valami hihetetlen. Pedig próbáltam egy Lokit. De aztán nem lett lokis.
    Egy fluff Stony és két Frostiron? Huhuhu siess velük mert jaj, ráálltam fluffstonyékra. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jár-jár, nesze neked muffin, csokis :3 Nekem pont az a Togainuról a véleményem, hogy egy katyvasz borzalom, mint anime, de a karaktereket és a világát imádom, Gunji meg hát, na, szerelem <3
      Lokit én se tudok, ő valahogy csak írásban kívánkozik nekem papírra, bár mostanság még úgy se, a kis rohadék, ezért írok Stonyt. Rendben, majd megemberelem magam és eskü, con előtt pakolok még fel valamit, ha kell, utolsó este :3

      Törlés