2014. február 7., péntek

Szabadság az életből

Sziasztok drágáim!
Nos, a tényállás épp az, hogy szerda óta gipsszel fekszem itthon, amit hat hétig muszáj leszek sajnos viselni, szóval épp aktívan ágyhoz vagyok kötve.



Ebből két dolog következik:
1. rengeteg időm lesz írni,
2. mivel semmi ötletem, bele fogok dögleni a tétlenségbe

Szóval, a teljes őrület megelőzéseképp, most ajánlatot teszek! Aki szeretne, adjon meg egy címet és néhány kulcsszót, én pedig adok neki cserébe velük egy történetet, ebben a hat hétben valamikor. Remélem, valaki kap az alkalmon, mert alig várom az ötleteket!

2 megjegyzés:

  1. Én kapva kapok rajta. :D Legyen a cím "A múltba zárva", kulcsszavak pedig legyenek ezek: testvér, apokalipszis, rózsabimbó, angyalok, járda, éléskamra.
    Nnyaa... Sok sikert! :* :) Remélem minnél hamarabb meggyógyulsz! (Amúgy mi történt, ha szabad megkérdeznem, és nem vagyok nagyon szemtelen?)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm-hm, kihívás elfogadva, máris jegyzem! ;) Végre valaki, már nagyon vártam, hogy megszánjatok!
      Óh, nem nagy dolog... én hülye egy gofriért akartam kiszaladni, mikor kibicsaklott a bokám, ráestem és eltört xD Köszönöm, igyekszem gyógyulgatni!

      Törlés