2015. május 21., csütörtök

Díjat kaptam!

Díjat kaptam!

Ezt fogom hozzátenni minden nemfic poszthoz, mert imádom
Gwen drága volt olyan kedves és elküldte nekem ezt a díjacskát, ami kering mostanság a bloggerek körében, amiért ezer hálám és szívecskesziporkám. Erősen gondolkoztam rajta, hogy kirakjam és tovább küldjem-e, mert egy egyszerűen rettegek a véleményektől - én csak rosszat gondolok magamról és sajnos emiatt rosszat is várok másoktól, de szerintem ez senkit nem lep meg. Viszont emellett azért kíváncsi is vagyok, mint a fene, szóval küldeném Reyklaninak, Morgennek, Lidérckének és vissza GwenPage-nek, valamint bárkinek, akinek kedve van kitöltögetni (ne tegyétek, félek).


Szabályok:
- Köszönd meg a díjat és tedd ki, hogy kitől kaptad! - az ezer hálám és szívecskesziporkám annak számít?
- Olvasd el annak a blogját, akitől kaptad!
- Írj 12 dolgot annak a blogjáról, akitől a díjat kaptad!
- Válaszolj a 12 kérdésre!
- 12 dolog a saját blogodról!
- Tegyél fel 12 kérdést, a saját blogoddal kapcsolatban!
- Kommentelj annak a blogjára, akitől kaptad, hiszen mindenkinek jól esik a visszajelzés, legyen az kritika, véleményezés, vagy esetleges tetszésed kifejezése. A lényeg, hogy építő jellegű legyen.
- Cseréljetek linket egymással!
- Legalább 12 embernek küldd tovább! - hát, ez nincs meg
- A díj Dorothy kezdeményezése


12 dolog Gwen blogjáról:
1. Még Merengőn talált meg engem, onnan akadtam rá a blogra
2. Raistlin mellett majdhogynem miatta kezdtem el blogolni, mert akkor még nem ismertem már ficbloggert és nem tudtam, van-e értelme egyáltalán, de a kommentjeiket látva, gondoltam, megéri
3. Akármilyen hangulatom van, felkereshetem, mert minden történetéhez köt valami
4. IMÁDOM a hajós fejlécet
5. Megveszekedetten irigylem, hogy ilyen hosszan és részletesen ír
6. És azt is, hogy a leírásai elképesztően érzékletesek
7. Sokszor közöltem már, hogy én többet nem megyek fel, de sosem tudnám komolyan gondolni
8. A ficei után mindig úgy érzem, hogy nem vagyok elég jó, hogy érdemi kommentet hagyjak neki, úgyhogy olyankor elég sok értesítést jelez a facebookja
9. Megszerettette velem a Loki-Fandral shippet, amit el sem tudtam volna képzelni, hogy létezik
10. Neki köszönhetem Tyrt, az egyik legeslegcsodálatosabb OC-t, akivel valaha dolgom volt
11. Loki
12. Könnyek és Loki


Kérdések:
1. Mi a véleményed rólam nagy általánosságban? (nem kell visszafognotok magatokat)
Zen pszichopata és ölelgetnivaló vattacukormaci, aki jóval kevesebb szeretetet kap, mint amennyit érdemelne. Szóval most jól megölelgetlek *ölel*

2. Van olyan fandom, amiből szívesen olvasnál tőlem?
Bőven boldog vagyok a sok-sok Lokival, amiket adsz nekünk, nem is kérhetnék ennél többet. De ha nekilátsz a Black Sailsnek és találsz benne valamit, azt szívesen olvasnék tőled, angsthegyek mindenütt és femslash~. (Csak mondom. Csak mondom.)

3. Melyik a kedvenc novellád a blogról? (ha van ilyen).
Endümion. Mert úgy kiüresedtem utána, mint egy soha nem használt kancsó. (Hasonlatok, hasonlatok.)

4. Melyik a kedvenc többfejezetesed? (Lygavarir, Holdningsendring, Szárnyaszegett, Színfoltok). (megint csak ha van kedvenc).
Színfoltok, mert az volt az első, amit olvastam tőled és máig él bennem az érzés, amit akkor keltett bennem és hogy akarok tőled még-még-még. Holdningsendring, mert TYR, te szemét. A Színfoltokban boldogságot lelek, ha eszembe jut, a Holdningnak meg függője vagyok. Nem tudok választani, bocsi.

5. Van olyan dolog meglátásod szerint, amin feltétlen változtatnom kellene?
Tökéletes vagy te így, ahogy vagy <3

6. Szoktál kommentelni? Ha nem, mi okból? (nem muszáj válaszolnod persze :) )
Amikor eszembe jut és hozzád méltónak érzem a kommentemet, akkor igen. Ha nem, annak a lustaságom az oka és hogy úgy érzem, úgyse tudnék mondani semmi értelmeset, de akkor meg úgyis rajongok neked privátban.

7. Szokott zavarni, ha nagyon meredek, rendhagyó dolgokat dolgozok fel a ficeimben, vagy teszek a cselekmény elemévé?
Ezért imádlak <3

8. A zeneajánlóimról mi a véleményed, van értelmük? :D
Biztosan van, én megvallom, nem szoktam belenézni senki zeneajánlójába - kíváncsi vagyok rájuk, egyszer valamikor átböngészem, de valahogy sose jut eszembe.

9. Mit gondolsz általánosságban a történeteimről?
Még jobban megerősítenek abban, hogy ölelgetnivaló vattacukormaci vagy. Fantasztikusak a leírásaid és rengeteget fejlődtél, mióta ismerlek, pedig már akkor sem voltál semmi, amikor összeakadtunk annak idején Merin. Rebegve imádok mindent, amit írsz és esz a sárga irigység, hogy tudsz ilyen hosszú dolgokat írni, én is akarok ilyet.

10. Van bennük bármi egyedi is? (igyekszik az ember..)
MINDEN. Senki más nem tud úgy írni, mint te, és tudom, ez közhely, de te, te vagy és belőled nincs több. (Hidd el, én tudom, csalódtam már elég sokat.)

11. Szerinted mi lehet az oka annak, hogy egyre kevesebben írnak Lokival?
Szerintem az, hogy már "régen" volt róla film. Oké, hogy mindig beszélnek róla és nagy körülötte az érdeklődés, de feltűnik rengeteg új fandom és az emberek elmennek arra, aztán ha megint ötletet látnak benne, szerintem visszatérnek hozzá. Én sem írtam vele egy ideje, de rengeteg ötletem van és még mindig ugyanúgy szeretem Lokit, mint mikor elkezdtem ezt az egészet. (És valljuk be, például Thor 2-ből kiinduló ficet jóval kevesebbet láttam, mint a Thor 2-őt teljesen ignoráló vagy átíró ficet, ami nem rossz, csak úgy tűnik, kevesebb lehetőséget látnak benne.)

12. Szoktál még reménykedni nálam a happy endben, vagy már minden reményt kiöltem belőled? 
Ismétlem: vattacukormaci. Szeretném, ha megtalálnád a boldogságodat, mert ha megtalálod a tiédet, akkor tudom, hogy nekik is el tudod majd képzelni. Én remélem, hogy megtalálod valamikor.


12 dolog az Én blogomról:
1. Amikor nekiláttam, személyes blognak indult, fent is van még pár poszt az ősidőkből. Nem is értem, miért nem szedtem még le őket
2. Miután ficblogra váltottam belőle, sem fűztem sok reményt ahhoz, hogy sokáig fennmarad és foglalkozom majd vele
3. Egy remek társaságot köszönhetek neki
4. Baromira nem értek a design-hoz és valójában türelmem sincs hozzá, ezért olyan, amilyen
5. Hónaponta legalább egyszer úgy gondolom, hogy senki nem kíváncsi rá és bezárom az egészet - aztán újraolvasom a kommenteket
6. Sosem hittem volna, hogy megéri az első szülinapját
7. Sokkal szabadabbnak érzem itt publikálni, mint bármelyik megosztón, amihez eddig valaha szerencsém volt
8. Jelenleg egészen pontosan kétszer annyi Avengers fic van fent, mint Bármi más
9. Az angst és a hurt/comfort javára billen a mérleg történetek tekintetében és erősen kétlem, hogy ez megváltozik, mert nem szeretem az értelmetlen fluffot
10. Körbepattogom a szobát, ahányszor új kommentet látok
11. Képtelen vagyok rendszerezetten írni
12. Minden történetemmel úgy vagyok, amit felteszek, hogy jaj, csak meg ne nézze senki, mert úgyis utálni fogják, de mégis repesve, gyomorgörccsel várom az első véleményt


Az én kérdéseim:
- Nagyon zavaró a kezdetleges design? (Ha igen, tudnál ajánlani valakit, aki ért hozzá és csinálna nekem valami szépet?)
- Zavar, hogy sok fandomból vannak fent ficek, de nagyon sokból csak egy-egy darab?
- Van olyan fandom és/vagy páros, amiből szívesen olvasnál tőlem?
- Van olyan fandom és/vagy páros, amiből szívesen olvasnál tőlem többet?
- Melyik a kedvenc novellád a blogról? (Ha van, persze)
- Mióta követsz?
- Hogy találtál rám?
- Jobban szereted a novelláimat vagy legszívesebben megcsapkodnál egy újsággal, hogy folytassam a megkezdett regényeim?
- Melyik a kedvenc párosod a blogról?
- Mi a véleményed rólam? (A novelláim vagy a random kiírt sírós posztok alapján, akármi)
- Mi a véleményed a történeteimről?
- Mit gondolsz arról, ha valaki a történet érdekében alakít egy karakter kánon jellemén, de nem forgatja ki - OOC vagy csak egyéni felfogás?

5 megjegyzés:

  1. Itt vagyok :3

    - Nagyon zavaró a kezdetleges design? (Ha igen, tudnál ajánlani valakit, aki ért hozzá és csinálna nekem valami szépet?)
    Én nem igazán szeretem a blogger sablonokat, de persze ez nem jelenti azt, hogy emiatt egyből leírok bárkit is, akinek ilyen van. Szóval nem, nem zavaró, a te blogod, olyan a kinézete, ami neked tetszik:) Szívesen csinálnék egyébként neked design-t, de fogalmam sincs, mikor lenne rá időm x.x

    - Zavar, hogy sok fandomból vannak fent ficek, de nagyon sokból csak egy-egy darab?
    Dehogy, csak ismételni tudom magam: ez a te blogod, úgy vezeted, ahogy akarod. :)

    - Van olyan fandom és/vagy páros, amiből szívesen olvasnál tőlem?
    Blaaaack Saaaiiils.... *u* Végre találtam valakit, aki ismeri :3 Tuti fura lesz, de én Flint/Billy shipper vagyok.

    - Van olyan fandom és/vagy, amiből szívesen olvasnál tőlem többet?
    Blaaack Saaaiiils.. Oké, befejezem ám :D

    - Melyik a kedvenc novellád a blogról? (Ha van, persze)
    Jaj, az az AU, amiben Loki tini és Tonyhoz kerül... ööö... Kikeresem mindjárt... Our secret summer! Igen. Az mennyire elképesztő.

    - Mióta követsz?
    Szerintem tavaly nyáron találtam rá a blogodra talán, amikor én is újra megnyitottam a sajátom.

    - Hogy találtál rám?
    Gwenen keresztül, erre tökre emlékszem :3

    - Jobban szereted a novelláimat vagy legszívesebben megcsapkodnál egy újsággal, hogy folytassam a megkezdett regényeim?
    LELKÜNKBE VÉSETT VÉTKEINK ! Ha azt nem folytatod, én... én... Sírva fakadok.

    - Melyik a kedvenc párosod a blogról?
    Szörnyű vagy, miattad shippelem Jacket és Vane-t. Szóval őket mondanám.

    - Mi a véleményed rólam? (A novelláim vagy a random kiírt sírós posztok alapján, akármi)
    Szerintem nagyon édes és tehetséges vagy :3

    - Mi a véleményed a történeteimről?
    Amiket eddig elolvastam, azokról azt gondolom, hogy egyediek, van súlyuk, nem csak úgy lógnak a levegőben. Mindegyik nagyon szépen épül fel.

    - Mit gondolsz arról, ha valaki a történet érdekében alakít egy karakter kánon jellemén, de nem forgatja ki - OOC vagy csak egyéni felfogás?
    Hmm. Szerintem ha nem forgatja ki, akkor rendben van a dolog, de ez is a változtatás mértékétől függ. Meg a történettől. AU-ban például nem vészes, ha meg ugyanabban a világban játszódik, akkor nagyon ügyesen kell megoldani.

    Köszönöm a díjat, és és írj ám még sokat, nehogy abbahagyd!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia kedves!
      Most látom csak, hogy neked még nem is reagáltam, ne haragudj, borzasztóan modortalannak érzem magam, csak alig foglalkoztam a bloggal most az érettségi miatt T.T Én köszönöm nagyon szépen, hogy kitöltötted és úúúúgy örülök a kedves szavaidnak! Komolyan, nem is tudom, mivel érdemeltelek ki titeket, de iszonyú boldog vagyok, hogy vagytok és léteztek és úgy egyáltalán.
      Akármikor lenne rá időd, szívesen vennék egy design-t, mert már ráférne a blogra egy kis újítás, bár szeretem a mostani kinézetet, talán majd a következő szülinapra, addig megunom :D Én sokáig nem shippeltem például Flintet és Silvert, erre most így volt egy pillanat a sorozatban, amikor kb felvinnyogtam, hogy na ez shipshipship. Jack és Vane meg awww OTP. Egyébként mikor írtad a kommentet, éppen a "Ha tudnád" folytatását írogattam, csak azért nincs még kirakva, mert beértem magam és most ott tartok a ficben, ahol a sorozatban is :D Nem is tudtam, hogy a Lelkünkbe vésett vétkeinket, ennyien szeretik (dehogynem, a Cherry-n kívül oda jött a legtöbb komment), de nagyon boldog vagyok és fejelem a falat, hogy legyen valami ihlet, mert nagy egészben átlátom a sztorit, de egyszerűen nem tudom, mit akarok fejezetekre lebontva. Szóval áll, de folytatni fogom, ígérem!
      Köszönöm a csodás szavaidat, nagyon boldoggá tettél vele *.*

      Törlés
  2. - Nagyon zavaró a kezdetleges design? (Ha igen, tudnál ajánlani valakit, aki ért hozzá és csinálna nekem valami szépet?)
    /Egyáltalán nem zavar, nem vagyok a blogspot alapsablonok ellen, szerintem teljesen jó, átlátható így:)/

    - Zavar, hogy sok fandomból vannak fent ficek, de nagyon sokból csak egy-egy darab?
    /Nem. Mindenki megtalálja itt a kedvére valót, jó, hogy nem vagy olyan egyfandomos görcs, mint moi./

    - Van olyan fandom és/vagy páros, amiből szívesen olvasnál tőlem?
    /Hümmhümm, Hannigram? Úgy élesben. Élesben. Ééérted./

    - Van olyan fandom és/vagy páros, amiből szívesen olvasnál tőlem többet?
    /Méég több frostiron és Thorki. Most meg vagy lepve, mi?/

    - Melyik a kedvenc novellád a blogról? (Ha van, persze)
    /Klyvning. Hűségem záloga, árulásom jutalma. H/ideglelés. Bakker, mint pompázatos, hogy kérheted, hogy válasszak? :p/

    - Mióta követsz?
    /Azóta, hogy összebotlottunk merin, szóval igen régóta. ♥/

    - Hogy találtál rám?
    /Meri, te szent Meri./

    - Jobban szereted a novelláimat vagy legszívesebben megcsapkodnál egy újsággal, hogy folytassam a megkezdett regényeim?
    /Mindent szeretek tőled és mindenért csapkodnálak, egyik kezeddel novellát írj, a másikkal meg a Lelkünkbe vésett vétkeink meg a Rejtegetnivalók folytatását/

    - Melyik a kedvenc párosod a blogról?
    Frostiron, mert abban mozogsz otthonosabban, a thorkit meg úgyis tudod. :D

    - Mi a véleményed rólam? (A novelláim vagy a random kiírt sírós posztok alapján, akármi)
    /A világ legédesebb zizzent cucija vagy, akinek mindig van egy zseniális ötlete, a csapongó gondolataid annyira inspirálók és bájosak, és imádlak. Mindig lelkes vagy ihletett, ami édes kontrasztban áll az én csöndes morózus melankóliámmal :3/

    - Mi a véleményed a történeteimről?
    /Egytől-egyig érdekesek, élvezetesek, nem drámázod túl őket mégis az angstjaid egy hasbarúgással érnek fel; áthatja az írásaidat valamiféle alkotói üdeség, ami megkönnyíti az olvasást, nem gabalyodom bele a mondataidba, amik mégis jól megszerkesztettek és gyönyörűek. IMÁDOM ŐKET./

    - Mit gondolsz arról, ha valaki a történet érdekében alakít egy karakter kánon jellemén, de nem forgatja ki - OOC vagy csak egyéni felfogás?
    /A legjobb embertől kérded, mert ez nekem nem ritka szokásom. *Odin zokog a háttérben* Igazából, nekem az a meglátásom, hogy szinte mindig kell egy karakter, akit "beáldozol" a cselekmény érdekében. Jó, mindennek megvannak az egészséges határai, de én nem szoktam dühöngeni mondjuk egy gonoszabb Fury vagy neadjég rosszindulatú Natasha miatt, csak legyenek meg az indokok, vagy az azt kiváltó helyzet. Mindenki beláthatja, ha történetet akarunk olvasni, KELL egy történet, annak meg kell egy ok-okozati rendszer.

    Köszönöm, hogy visszaküldted, és szeretlek cuci.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj Gwencsidrága, de örülök neked! <3
      Köszönöm, hogy kitöltötted, melengeted itt a szívem a drágaságos válaszaiddal, hogyéntégedhogyszeretlek.
      Ha rajtam múlik, lesz belőled kétfandomos egyed, mert mostantól nem menekülsz a közös Hannci-ficektől :P Hannigram élesben. Haha. Hahahaha *hisztérikus kacaj a sarokban, én bármi koherenset velük egyedül, nemsoha, Will fejében jól érzem magam, köszönöm* Meri, az a csodálatos Meri, azóta is áldom érte, habár rég nem használom, de nagyon örülök, hogy akkor még igen, neki köszönhetem a csudálatos zen pszichopatámat <3 Örülök, hogy nem gabalyodsz bele a mondataimba, mert én néha igen :D Köszönöm szépen ezeket a szép szavakat, most itt fogok bazsalyogni órákig, én is szeretlek <3

      Törlés
  3. helló!
    nem találtam chatet, úgyhogy gondoltam keresek egy "semleges," nem történetes bejegyzést, és közlöm, hogy vár rád valami a blogomon :)
    http://gayness-above-all.blogspot.hu/2016/09/blogmolyolok.html#more

    VálaszTörlés