2015. január 12., hétfő

Új év!

Boldog újévet!


Nos, most hogy eljött 2015, én is tartok egy kis összegzést - igen, nekem még csak most van happy new year, hogy végeztem a félévi vizsgaömlesztéssel. És hát persze mindenkinek BUÉK, legyen ez az évetek sikeresebb és boldogabb, mint az előző!


Nos, tulajdonképpen mostanság ünneplem a blog első évfordulóját is (illetve az már volt már egy-két hónapja, de nem néztem, őszintén szólva), szóval boldog első szülinapot a blognak, megértük ezt is! Ami azt illeti, azt hiszem, nem volt valami termékeny évem, de meglátjuk:
- 9 novella (bele kéne húznom ebben az évben egy kicsit), ebből:
 - 7 Marvel (1 Cherik; 3 Frostiron; 1 Thorki; 1 Frostwinter; 1 Loki)
 - 1 Harry Potter (SiriusxRemus)
 - 1 True Blood (EricxGodric)

- 4 többfejezetes/regény:
 - Lelkem ezer darabkája befejező novella
 - Lelkünkbe vésett vétkeink 1. fejezet (folytatás várat magára, több lentebb)
 - Rejtegetnivalók 1. rész (folytatás aktívan -hehe- készül)
 - Levelek Sixsmith-nek 1. levél (folytatás talán vagy talán nem)


És akkor most nézzük az elkövetkezendő év terveit
Nos, nem nyitok neki új bejegyzést, de én is elvállaltam ezt az olvassunk el 50 könyvet egy év alatt-dolgot, ennyit amúgy is el szoktam, na meg tavaly egy kicsit kevesebbet olvastam, be kell pótolni. Szóval ha van még valaki, aki belevágott, a legtöbb pontra még nincsenek ötleteim, várok ajánlatokat, ti mit olvastok/olvasnátok/olvastatok! Illetve a tervek:

- Elkezdtem dolgozni az első könyvemen, amit valószínűleg kiadatásra fogok szánni
Ez nálam annyit jelent, hogy megvan a két főszereplő a vázlatos történetükkel együtt, meg a világ úgy-ahogy fejemben és pont. Aztán majd ha sokat verem a falba a fejem, talán lesz több is (remélem). Egyelőre annyit érdemes tudni róla, hogy sci-fi regény lesz, steampunk elemekkel, a főszálban egy félig-gép lány és egy cyborg lány szerelme (lesz ez még bonyolultabb is), némi pikáns társadalomkritikával, meg ilyenek. (Nem, nem én fogom írni az ajánlóját, ne aggódjatok. Olyat nem tudok, mint látszik.)

- Itt az érettségi!
Ez mindössze azért fontos, mert így valószínűleg kevesebb lesz a friss (vagy több, magamból kiindulva). Illetve, van egy olyan tervem, hogy az irodalom és történelem tételeimhez írok rövid novellácskákat, úgyhogy ne lepődjetek meg, ha hirtelen feltűnnek a blogon ezekhez kapcsolódó történetek. Azzal áltatom magam, hogy így az írással nem az időmet veszem el a tanulástól, hanem könnyebben megjegyzem a tételeim. Hagyjatok meg ebben a hitben. (Ja és a BÁRKI BÁRMIT tud az ének érettségiről, sikítson rám légyszi, az a választottam és az egyetlen tárgy, amiből szeretnék jó jegyet is szerezni.)

- Nyáron Los Angelesbe költözöm!
...legalábbis eddig nagyon úgy tűnik. Már régóta fontolgatja a család a költözést külföldre és egy ideje Amerika a cél, hát úgy tűnik, az érettségi után ez megvalósulni látszik - remélem, így is lesz, mert már nagyon várom. És őszintén remélem, hogy nem fogják túl parasztinak találni az angolomat, miután amcsi sorozatokon nőtt fel az angol tudásom lényegében... főleg Supnaton, khem. Lehetséges, hogy ennek köszönhetően a nyáron el fogok tűnni egy kicsit, de erről majd egy ahhoz közelebbi időpontban, amikor én is többet tudok.

- A történetekről
Most némi szokásos nyavalygás következik, de ez majd elmúlik. Szóval a Rejtegetnivalók lassan, de halad, lényegében már megvan fejben a következő rész, csak megfogalmazni nem igazán tudtam; A Lelkünkbe vésett vétkeink áll, mert nagyon erősen indítottam és őszintén megvallom, akárhogy keresem azt a hangot, azóta sem találom. És ez azért fáj, mert az egoizmus nélkül kijelenthetem, hogy nagyon jó volt, legalábbis magamhoz képest mindenképp erős fejlődés. De ne aggódjatok, már kértem segítséget, szóval majdcsak meglesz; Novellák továbbra is várhatók, nem tudom, milyen időközönként, mik és milyen hosszúak, kettőt és könnyebbet, de igyekszem, ráadásul sok az ötletem is, csak le kéne őket írni.

- Érkeznek új blogok
Ne vegyétek biztosra, de két saját történeten dolgozom már jó ideje, amik véleményem szerint megérdemelnek egy-egy saját blogot maguknak, ahol igazán kifejthetem őket (illetve győzködöm egy kissé szégyellős író barátnőmet, hogy csináljunk már blogot a közös párosunknak, de még ellenáll. én kitartok)

- Cosplay
Csak hogy erről is essen szó, meg mert hogy sztároljam magam. Fantasztikus labirintus (Labyrinth) David Bowie-val rémlik valakinek? Nos, a nemrég elmúlt Animekarácsonyon volt szerencsém alakítani Jareth-et és szerénytelenül állítom, második cosplaynek nagyon elégedett voltam vele, ráadásul nagy sikert is arattunk a társammal, aki Sarah volt. Így hát nem volt nehéz meghoznom azt a döntést, hogy a már régóta dédelgetett további "nyugati" terveimet, amik nem kapcsolódnak az animékhez, előveszem és elkezdek dolgozni rajtuk (ilyenek: Effie Trinket - Éhezők viadala; Loki - Azt hiszem, nem kell bemutatni, honnan; Bolond Kalapos - Alice in Wonderland film; Gambit és First Class!Charles - X-Men ésatöbbi). Ha már lesz egy jó pár, majd csinálok nekik facebook-oldalt is, meg minden, de ez még a jövő zenéje, addig csak csendben készítgetem elő világhódító terveimet.

Azt hiszem, nem hagytam ki semmit. Ötleteket a könyvolvasós kihívásra még mindig lelkesen várok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése