2014. szeptember 7., vasárnap

Helyzetjelentés

Ez a kép iszonyú cuki
Hi kedveseim!

Megint egy olyan bejegyzéssel jelentkezem, ami rólam szól, de ne aggódjatok, hamarosan lesz fic is, csak gondoltam, jelentkezem, mert a fene se tudja, mikor néztem ide utoljára. Kellemetlen, főleg úgy, hogy egyébként folyton írok. Legalábbis próbálok.


Nos, annak egyszerű oka van, hogy egy ideje nincs fic:
Egy hete értem haza Erdélyből egy kis túra után, valamint egy hete sincs még, hogy egy csodás napot Bécsben tölthettem, ami elvarázsolt és egyben totálisan elfelejtettem, hogy van internet (főleg, hogy egy hetes Erdélyi tartózkodásom alatt nemigen volt netem, mert a panzióban borzalmas volt a wifi). Nos, ebből viszont az következett, hogy végre semmi nem vonta el a figyelmem, a városnézésen és a csodás teázójukon kívül, hogy írjak. Tehát végre megtapasztaltam, milyen dolog, mikor csak arra figyelek, hogy írjak és mit mondjak, egy, elég szégyenletes, hogy erre még csak most kerítettem sort, kettő, iszonyú jó volt!
A hátulütője a dolognak csak az, hogy ez túl jó volt, így aztán azóta teljesen elképzelhetetlen, hogy itthon írjak. Lényegében ez ösztönzés, hogy menjek megint külföldre, mert imádok ott lenni, új, gyönyörű helyeket megismerni, de azért elég kellemetlen, hogy itthon csak ülök a gép előtt összegömbölyödve és mindenféle mantrákat motyogok, csak menjen már az írás. Elég furán néz rám a családom.

A megmentőm, hogy holnap indulunk Madridba! Remélem, ott végre normálisan lesz internet, mert ha nem, teljesen ki fogok készülni, két hetet leszek ott, aztán pár napot Brüsszelben, lényegében ha három hétig nem jutok internethez, a végén még elvonási tüneteim lesznek, nameg ha készül el fic (amiről nagyon remélem, hogy fog), akkor azzal is várnom kell, míg hazaérek, hogy felrakjam. De alapvetően amúgy baromira várom ezt a kis utazást, kocsival végigjárjuk Európát és ez mennyire menő már! Vagyis hát, nem végig, de autóval megyünk oda, meg aztán át Brüsszelbe is és csak onnan jövök repülővel haza. Nagyon izgatott vagyok, még sosem csináltam ilyet! Most is persze akkor kell erre rákezdenem, mikor érettségizem, azt hiszem, teljesen megőrültem. És kissé stresszes vagyok a felvételi miatt, pedig még a fősulin se voltam, ahová menni akarok. Khm, azt hiszem, egy kissé túlreagálom ezt a dolgot.

Ja igen, a külföldön aktívan készülő ficekről szólva pedig: Coming soon drágáim, ne aggódjatok! Méghozzá őrültebbnél-őrültebb ötletekkel!

1 megjegyzés:

  1. Igen írjál ficet nyammnyammnyamm és csudijó utat neked ♥
    * alias Gwen vasárnap este negyed tizenegykor*

    VálaszTörlés