2014. augusztus 14., csütörtök

Díjrengeteg

Díjrengeteg

Csak mert ez cuki
Borzasztó sok díjelmaradásom van, mert egy lusta dög vagyok és nem válaszolgattam rájuk, pedig milyen cuki már mindenkitől, hogy gondoltak rám! <3 Három helyről kaptam, ha jól számoltam össze, de ha esetleg nem, szóljatok rám, mert baromi feledékeny vagyok, szóval nem direkt hagytam ki, ne haragudjatok *elsunnyog* Az illető három drágaság Rozmaring, GwenPage és Reyklani (te ráadásul kétszer is, te álnok, hát én most mindkettőre válaszolok!) volt, ne haragudjatok, hogy ekkora csúszással írom meg a válaszokat.


11 dolog magamról:
1) Új hajat vágattam tegnap. Jelenleg boldogan élek a háromnegyedig felnyírt sérómmal és boldogan taperolom a sünimet (éljen Tommy Joe Ratliff, hogy pont olyan haja volt egy időben, mint amilyet akartam!)
2) Az új fodrászom egy tök jófej srác, csak épp 21-nek nézett minimum
3) Megjegyezném, jövőhéten töltöm a 16-ot. Ha ilyen ütemben öregszem, annak nem fogok örülni.
4) Kezdek kifogyni az ötletekből, szóval szeretem Lokit.
5) Mindenki tudja, hogy mániákusan szeretem Lokit.
6) Mindjárt kiolvasom a Good Omenst.
7) A Good Omens iszonyatosan jó.
8) Szennyezésről fic készül. FEHÉRHAJÚÉSHOSSZÚHAJÚÉSÉSÉSÉS....... *elhaló nyöszörgés*
9) Még mindig sztrájkolok Raistlin WWII-es Cherik-fice ellen, mert én is akarok írni egyet és ha elolvasom, romba dönti minden elképzelésem.
10) Iszonyatosan boldog vagyok, hogy Reyklani külön megemlített, nagyon cuki volt tőled!
11) Én is jól éreztem magam a Barokk Esküvőn Reyklanival.
+1) AkkorisleszficSzennyezésselhamondom

Rozmaring kérdései:
1. Ki a kedvenc párosod? Mindegy, hogy miből. :)
Ez egy nagyon jó kérdés. Frostiront szeretek nagyon írni, ellenben akikkel nem írok, de nagyonnagyon szeretem, az a Destiel. Inkább úgy mondanám, sok kedvenc párosom van, de fő OTP-m nincs. Ellenben a legkedvencebb párosom két OC, az egyikük enyém, a másikuk barátnőmé, egy bérgyilkos és egy maffiózó <3 Róluk is lehet, hogy kerül majd fel néhány iromány.
2. Kedvenc állatod?
LOKI. Ja, hogy ő nem állat. Akkor cica!Loki. Olyat se lehet? Jó, akkor kígyó. Iiiiiiiiimádom a kígyókat (csá, Crowley)
3. Mi a legnagyobb álmod?
Megfogalmazni nem igazán tudom... mert nem nagyszínpadok az álmom. De ha ezt megkérdezik, mindig elém villan egyetlen kép: A fények lassan megvilágítják a hatalmas színpadot, a rajongók őrült módon sikítanak és ott állok én és a zenekarom... *álmodozik*
4. Melyik zeneszámmal tudnád leginkább jellemezni magad?
Úristen, hányszor gondolkoztam el ezen... nem tudom. Mások azt mondják, egyszerű vagyok (vagyis ezt közölte velem nemrég, aki úgy hiszem, a legjobban ismer), én azt mondom, bonyolult. Ha találsz ilyet, szívesen veszem.
5. Melyik a kedvenc könyved?
Na, olyanom tuti, hogy nincs. A Good Omens-t nem tudom letenni, de odavagyok a Vándorsólyom kisasszony gyermekei-ért is. Meg tulajdonképpen minden jól megírt fantasy-ért. Krimiért. Akármiért, ami jól van megírva.
6. Mi lenne a patrónusod szerinted?
Úúúúúúh egyszer kitöltöttem egy ilyen tesztet, de már nem emlékszem >< Asszem medve volt. A medvék aranyosnak tűnnek, de veszélyesek, szóval még illik is rám.
7. Történt veled valami jó ma?
Voltunk nagymamáméknál és ettem sütit *-* Meg másik nagyim egész jól fogadta a durva hajváltásomat, sokkal jobban, mint vártam.
8. Mitől félsz a legjobban?
Ezt nem tudnám megmondani, ellenben sötétben, egyedül, igazi, pánikolósan paranoid vagyok. Szinte egész életemben úgy éreztem, van valaki a hátam mögött. Nyakamban lihegnek a pokol démonai~
9. Mi a legrosszabb tulajdonságod?
Mások szerint a makacsságom, magam szerint a megvezethetőségem. A saját boldogságom is fel tudnám adni, hogy más boldog legyen.
10. Ha lehetne három kívánságod, miket kívánnál?
A kívánságok mindig visszaütnek. Inkább megszerzem a dolgokat önerőből, köszöntem.
11. Hol laksz? (remélem nem túl személyes kérdés :))
A Tejútrendszerben, a Föld nevű bolygón, Európában, Magyarországon, Pest megyében, Érden, de most lett végre albérletem, úgyhogy 25-étől már Budapesten is. Fááákkje, albérlet *-* Melót nem tudtok? -.-

Reyklani kérdései vol1:
1)Milyen lenne a címered? (Heraldikát nem muszáj figyelembe venned, ha nem akarod)
Én most lopok és azt mondom, hogy egy saját elf karakteremé, akit meg is valósítok majd most őszi conon - kőrisfa, melyet víz táplál.
2) Melyik fegyver jellemez téged a legjobban?
Tőr. Ha valaki kihúzza nálam a gyufát, úgy tudom elküldeni melegebb éghajlatra, hogy alig várja, hogy induljon. Na meg, imádok embereket kibeszélni és keresztbe tenni nekik, akiket utálok.
3) Milyen világról érkeztél?
Azt hiszem egy olyanból, ahol az emberek nem ítélik el egymást azért, mert különbözőek. Egy sokkal szabadabból.
4) Milyen öröm ért ma?
Mindenkinek tetszik az új hajam! O_O Azt hittem, polgárpukkaszthatok vele, de még nagyanyámnak is tetszik, pedig róla aztán nem gondoltam volna o.o
3) Észrevetted, hogy felcseréltem a számozást?
Büszkén jelentem, nem én!
5) Melyik az az időtöltésed, ami téged tökéletesen kikapcsol, míg mindenki más hülyének néz miatta?
BJD-kre (Ball Jointed Doll) való nyáladzás és sírás, miért nincs annyi pénzem, hogy én is vehessek magamnak és agyonalakíthassam, a beteg elképzeléseim szerint.
6) Melyik sorozatodban vállalnál el egy szerepet?
Sorozatomban? Mármint amit nézek vagy amit írok? Mert ha amit írok, akkor a Lelkünkbe vésett vétkeink-ben örömmel. Tuti, hogy elmennék Lokihoz tetováltatni.
7) Számodra melyik a legfontosabb lovagi erény?
Nem ismerem a lovagi erényeket olyan jól, ami azt illeti, megvallom őszintén... a hűség köztük van? Mert akkor szerintem a hűség o.o Vagy becsületesség vagy valami ilyesmi.
8) Mit iszol reggel? Kávét, teát, kakaót, tejet?
Kávééééééééé~ *q* *a legkevésbé sem diszkrét módon kávéfüggő*
9) Miből lesz a cserebogár?
Megkérdezhettem volna erről a biológus barátnőmet, tegnap este náluk aludtam. A fenébe.
10) Milyen táj lennél?
Végeláthatatlan tenger. Néha háborog, de általában nyugodtnak tűnik, amíg rá nem jössz, mi van a mélyén.
11) Bírod a gyűrődést?
Fogjuk rá. Az elmúlt egy év elég húzós volt, de túléltem, szóval azt hiszem, igen, bírom.

Reyklani kérdései vol2:
1)Mi az a dolog, amire nagyon vágysz?
Egy zenekarra végre, akikkel megértjük egymást és tudunk együtt dolgozni. Na ARRA tényleg nagyon vágyom. Meg hogy végre normálisan meg tudjam írni a ficeimet és ne csak gyűljenek az ötletek.
2) Szeretsz ott lakni ahol most vagy?
Nem. A nagyszüleimmel lakom és három év után már nem a legjobb... örülök is neki, hogy lett albi és így Budapesten lehetek nagyrészt, nem itthon.
3)Szerinted milyen lehet olyan tündérként élni, aki mások kívánságait teljesíti?
Rossz is, jó is. Lehet, hogy kegyetlen kívánságokat kéne teljesítenem, amiket nem akarok, viszont vicces lenne, ha visszaütnének a kívánóra és röhöghetnék rajtuk. Na meg, ha jókat kívánnak, szeretek embereket boldoggá tenni.
4) Mi volt a legbizarabb étel, amit kóstoltál?
Ibolya-fagyi *.* A nevét tekintve bizarr, de valójában nagyon-nagyon finom.
5)Meddig mennél el a saját igazad érdekében?
Szakítottam miatta a volt párommal. Egy éven keresztül nem volt hajlandó elfogadni a véleményemet, én meg úgy döntöttem, elegem volt.
6) Mi a véleményed az önbíráskodásról?
Bizonyos kereteken belül teljesen jogos, csak ne fajuljon el. Ha senki nem tesz semmit, miért ne tehetném meg én?
7) Mit szeretnél, mi tartson örökké?
A HIM és a Placebo tagjainak pár évvel korábbi énje... istenem srácok, miért teszitek tönkre magatokat.
8) Miért kék a boldogság madara?
Mert az ég végtelen és szerintem a boldogság is lehet az.
9) Milyen íze van a szabadságnak?
Unalmas. Valamibe kell, hogy beleütközz, különben mi a fenét csinálnál?
10) Brit tudósok kimutatták, hogy...
...Tatsu nem tud megírni semmit egy hét alatt.
11) Mosolygtál már ma? (Ha nem, akkor tessék. Itt egy vicc ösztönzőleg: Ketten jönnek le a hegyről. Az egyik futva a másik medve. /Különben is zöldre van a, zöldre van a Csillagkapu festve!/)
Igen, mert a reggelt a barátnőimmel töltöttem, akiket nagyon szeretek!

GwenPage kérdései:
1. Hogy nézne ki a személyes mennyországod?
Van egy sanda gyanúm, hogy nem a mennyoszrágba kerülnék, ha meghalok. Legalábbis szerintem nagyobb buli démonnak lenni. De ha azt élvezném, akkor nekem az lenne a mennyország és azt hiszem, most kéne befejeznem, hogy ezen agyalok, mielőtt belekavarodom. Amúgy tuti, hogy lenne egy ablakom, amivel mindent megnézhetek, ami a világban történik vagy történt régebben és én azzal tök jól megelégednék. Állandóan koncerteket néznék, meg filmeket. Meg tuti, hogy lenne egy csomó hangszer, amin persze játszani is tudok, meg egy laptop, hogy írhassak és rajzolhassak.
2. És a személyes poklod?
A volt középiskolám. Nincs net, hogy beszélhessek olyanokkal, akik megnyugvást hozhatnának a lelkemnek és MINDENKI, folyamatosan baszogat a suliban és a kollégiumban, és lestrébereznek, miközben rólam írják a leckéjüket, hogy ne kapjanak egyest.
3. Tervszerűen vagy inkább csapongva, hirtelen felmerülő ötleteket továbbvíve írsz?
Azt hiszem, ezt te tudod a legjobban xD Ha tervezek is, csak egy pillanat kell, egy szikra, hogy az egész elússzon és mindent sutba vágjak - ez egy borzalmas tulajdonság, de egyszerűen nem vagyok én elég zen ahhoz, hogy kellő higgadtsággal, szépen megtervezve írjam a dolgaim. Ami jön, azt írom.
4. Mi a vezérelved, amit soha, semmilyen körülmények között nem adnál fel? Vagy a szélsőséges körülmények mindig megtörik az akaraterőt?
Hűséges vagyok magamhoz és a saját gondolataimhoz. Ezt sajnos egyszer már feladtam, fél évig depressziós voltam miattam, nem leszek hajlandó feladni magamat bárki vagy bármi miatt mégegyszer.
5. Ki az az író/művész, aki ha tanácsokat adna neked, egész biztosan hallgatnál rá? (Azaz ki az úgymond példaképed. Nem kell ma is élő embernek lennie.)
Tuti, hogy nem lenne ilyen. Egy olyan emberre sem hallgatok, aki a lelkem minden zugát ismeri. Kikérném a tanácsát, aztán úgysem hallgatnék rá.
6. Képes lennél arra, hogy egy teljes napig ne szólalj meg?
Képes. Csináltam már ilyet, még hat éves koromban.
7. Van/vannak olyan ember/emberek az életedben, akiért bármit megtennél?
Van egy. Nélküle biztosan nem ott lennék, ahol vagyok (belegondolni sem merek, hogy ha ő nem térített volna észhez hónapokon keresztül, most mi lenne velem...), mióta csak ismerem, támogat és úgy érzem, nem adok neki vissza eleget.
8. Szerinted hogy látnak téged azok, akik nem ismernek igazán?
Mindenki máshogy ismer meg. Alapvetően mindenki azt mondja, hogy jófej vagyok, de egoista és nem ritkán bunkó is. Én ilyenkor azt mondom, ha nem tetszik, hogy ragaszkodom a véleményemhez, nem kell elfogadni.
9. Félsz az ismeretlentől?
Igen, határozottan. Most is, hogy meglett az albérlet, remeg a gyomrom, hogy milyen lesz - valamint határozottan félek attól is, hogy diákmelót kell keresnem és bárhová is elmenjek dolgozni, mert akármilyen határozottnak és egoistának lát bárki, valójában iszonyatosan visszahúzódó és félénk vagyok.
10. Makacs vagy vagy megalkuvó, konfliktuskerülő?
Makacs és konfliktuskerülő egyben. Jobb szeretem a nézeteltéréseket hideg fejjel megbeszélni, ragaszkodva a véleményemhez, de nem egyszer vitáztam már valakivel, mert nem voltam hajlandó feladni azt, amit mondtam.
11. Milyen típusú harcos lennél? Törtető, vagy kifinomult, gyors? Milyen fegyvereid lennének, hogy nézne ki a páncélod/ruhád?
Tuti, hogy elf íjász. Egyrészt, mert éveken keresztül íjásztam (sajnos csak múltidőben) és imádtam, másrészt, jobb szeretek hátul lenni, mint az élvonalba rohanni. Ebből adódóan egy karcsú íj, egy könnyű kard, meg könnyűpáncél, azzal a sajátos, ízléses elf díszítéssel.

Az én kérdéseim:
1) Milyen növény lennél? (Ezt az eredetiséget!)
2) Könnyen választasz ajándékot a barátaidnak a születésnapjukra vagy egyéb ünnepekre?
3) Mi a kedvenc fanfiction műfajod és témád? (Vagy nem feltétlenül fanfiction témában, akármi, amit olvasni szeretsz)
4) Nagyon látszik, hogy képtelen vagyok értelmes kérdéseket kitalálni?
5) Hogy reagálsz, ha valaki, aki eddig jó barátodnak tűnt, elárul téged?
6) És arra, ha valami indiszkrét vagy zavarbaejtő dolgot kérdeznek tőled? Elpirulsz vagy szimplán elmondod, szemrebbenés nélkül?
7) Mit fogsz írni legközelebb? (Már ha ficíró is vagy, nem csak olvasó. De felőlem azt is írhatod, hogy házit)
8) Gondoltál rózsaszín elefántra?
9) Na és most?
10) Ha elneveznének rólad valamit és te választhatnád meg, mi legyen, mit választanál?
11) Ki a kedvenc zenészed?

Nem fogok neveket írni, de töltse bárki szabadon, aki csak szeretné! :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése